Snurrigt

Idag är jag "vaken" tidigt för jag hade en tid hos vårdcentralen för lite prover. Jag har aldrig varit känslig för att bli stucken eller se mitt blod men efter att hon snott lite blod från mig och jag reser mig upp från stolen så börjar allt att snurra, jag mår riktigt illa. Vinglar iväg som ett fyllo tills jag hittar en toa som jag låser in mig på och sjunker ner med huvudet i handfatet. Hade turen att hitta plastmuggar så jag börjar hinka vatten.

När jag ser mig i spegeln så kände jag inte igen mig själv. Kan ärligt säga att jag aldrig sett något blekar i hela mitt liv förr. Hade fotat mig själv om inte hela världen gungade så förbaskat.

När jag kommit på hur mina fötter fungerar så måste jag ut till receptionen igen för att boka en ny läkartid. Självklart har dom kafferep bakom disken och bryr sig inte alls om den gungande och otåliga människan på andra sidan. Efter att ha "fin" hostat ett x-antal gånger får jag mig iaf en ny tid som är när jag fortfarande är i landet. Gött.

Efter att jag har kommit ut i friska luften börjar jag fungera igen men när jag kommer fram till cykeln (ja jag cyklade trots att det tar 5 min att gå) ser jag att låset ligger i cykelkorgen. Va fan, va jag snurrig redan innan jag hade kommit in? Tur den stog kvar iaf.

Nu ska jag lägga mig ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0