Underbara fredag

Då är det äntligen fredag, trotts att jag har semester så längtar man ändå till helgen. Dagen började bra med en promenad med Bosse. Vi hann inte långt förrens vi mötte ett par från valkursen och tillsammans gick vi iväg till hundgården för att släppa våra monster för lite lek. Bosse va ganska så duktig så jag vart glad. Kul att han får leka av sig med en annan hund, han blir så mycket tröttare också =)

Igår va vi ju på bio och Eclipse va helt kanon, bättre än jag trott. Helt klart den bästa av filmerna, hittills. Där mötte vi också Helen med sina systrar, dom satt precis under oss och lite högre upp hitta vi Jenny och Gustaf. Kändes lite hemtrevligt så faktiskt.

Efter middagen hos svärföräldrarna som är om en stund så ska vi på stan för lite shopping. Jag måste hitta mig en perfekt ryggsäck inför våran resa. Eftersom vi ska åka runt så mycket så vill jag inte ha en rullväska så det får bli en ryggsäck. Kan inte fatta att om exakt 3 veckor åker vi!!!

Nåt som dock har gjort mig på dåligt humör är en lapp som vi fick i brevlådan igår. Det har betsämts att vi ska få fjärrvärme hit nu. Så någon gång under sommaren så kommer här va ett jävla spring på gubbar som ska sätta in dessa otroligt fula rör. Blir jätte kul när man har Bosse som inte alls kommer tycka om dom. Suck pust och stort jävla stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0