Coolt!

Igår så upptäckte jag något häftigt med min odling. Det har börjat växa ut "rep" från dom som har virat sig runt blompinnarna. Inget märkvärdigt egentligen men jag tyckte det va häftigt =)

 

Idag har vi haft uppdraget på skolan som går ut på att alla elever från åk 6-9 ska klara olika uppgifter. Det va faktiskt ganska roligt och det häftiga va att nästan alla elverna gjorde sitt absolut bästa och bjöd på sig själva. Dom hade även en massa mutor till oss vuxna så magen blev full av götta.

Jag stod vid en station där dom skulle gå slalom genom korner baklänges med en höjdhoppspinne mellan bena. Tyvärr va vi nere vid älven och där fanns tusentals mygg (nackdel med norrland).

Något sånt här kul fanns inte på min skola, eller ens tid.

Pga detta så slutade alla efter halva dagen inkl jag, idag igen. Jag klagar inte men tyvärr har solen gått i moln så det blir inget slöa på balkongen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0