Den norrländska sommaren

Norrland är vackert men det är inte lika kul när man inte kan njuta av den. Våran midsommar sög, med stor betoning på sög för jag har nästan inget blod kvar. Dom måste älska mitt avgasblod för jag va mest utsatt av alla. Jag har bölder över hela kroppen, tom på tatueringen på benet?! Där kan jag inte ens klia för att det inte är helt läkt än. Bra ställe era jävla idioter!

Vi va igår ute på landet men både jag och gubben va nyktra så det va ingen höjdare, vi åkte hem redan innan 9. Kändes ganska gött faktiskt, midsommar ska va på västkusten ändå.

Innan vi åkte dit hade vi en kanon middag hos svärföräldrarna och jag gick dit tidigare för att hjälpa till med all mat, för det va mycket mat. Jag åt så mycket gött att jag inte kunde stå upp rakt utan va tvungen att gå böjd. Det är lycka och lyckat =)

Min fina dukning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0