Fortfarande sjukt

Vi är hemma idag med och blir nog det resten av veckan också. Det är något riktigt jävligt som hänt oss. Men det är lite mysigt att vi är hemma båda två, det enda är att städning och framför allt diskningen blir lidande. Den som känner sig snäll får gärna komma hit och hjälpa till.

Vi har nyss gett Bosse en lite längre promenad, så mycket som vi orkade. Vädret är underbart men jag va påpälsad med jacka och papper i ögonen och i näsan. Visst är det underbart när det rinner okontrolerat. Jag har även lagt till mig en jävla hosta och hela natten låg jag helt stilla för det enda jag kunde tänka på var att klia dig för fan inte. Det har nämligen börjat klia på tatueringarna som faaan nu.

Så nu har jag klagat färdig för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0