Hemma väder

Idag känner jag mig hemma, fast kanske lite mer åt midsommar. Ända sen vi vakna så har det regnat en stund och sen har solen vart framme en stund och så håller det på än. Lite typiskt för just i kväll är det cruising i stan. Detta är inget jag brukar gilla men just denna är hela stan inblandad i så det är en lååång orm av bilar, sen är man gubbfull också. Förra året va kul så hoppas på en liknade kväll.

Har nyss vart ute och cyklat med Bosse så han ska klara sig ikväll. Typiskt nog bara så kom den värsta skuren när vi va halvvägs på rundan så vi sökte skydd under ett träd. Skulle vi aldrig ha gjort, jag hade fötterna fulla av dessa äckliga, vidriga, idioter till bladlöss. Äckligt! Äckligt! Äckligt!

Gubben ska snart iväg och käka skit med vännerna vi ska ut med. Jag går på en liten Skottlands diet så för att inte bli frestad så köpte jag en sallad och ska stanna hemma. Ska jag dricka öl ikväll så måste något gött bort.

Inget ljud från tatueraren än. Jag ringer på måndag bestämd men snäll, blir nog bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0