Jag mår som jag förtjänar

Idag är det låga toner som gäller, skallen är lite extra känslig. Det blev inte bara en öl för mycket igår, tur alla va lika knacke. Cruisingen va inte mycket att hänga i granen men själva kvällen med sällskapet va kanon. Jag har haft lite minnesluckor men dom har snälla folk fyllt i för mig, va inte så farligt dock.
Det blev många toabesök och när vi va på en mack så hade dom en stor och en liten toa. Vi turades om att sitta där och så tog vi en massa kort. Detta hade jag glömt av så jag fick ett gött skratt när jag kolla igenom mobilen. Underbart!
Idag hade vi en hel del på schemat men mycket får skjutas upp. En plansch till skolan måste göras, mat måste handlas, kroppen tvättas och benen rakas inför imorron men annars så är det soffan som gäller.
Känns underbart att vi båda kommer ha sovmorron, då kan man ladda på ett helt annat sätt. Jag börjar bli riktigt spänd nu.

Jag, Rebecca och Anne i baksätet



Simon och gubbens hand i framsätet



Jag på minitoan

 

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Stina

ASG säger jag bara! ;D

2010-06-06 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0