Lite bättre

Idag mår vi båda lite bättre så det verkar ju gå åt rätt håll. Vi gjorde iaf helt rätt i att stanna hemma idag med, krafterna är inte många. Vi har legat i några dagar nu och glott på sista säsongen av Lost. Gubben gillar den skarpt men inte jag, har dock inte klagat för något måste ju göras när man är sjuk. Men shit va skaparna till serien måste rökt tunga saker, den är ju totalt vrickad och när man inte tror att det kan hända mer sjukt så är det precis det som händer.

Har nyss tvättat av mig en hel del slajm, tatueringarna verkar läka fint och fort men det är inte mysigt. Hade ännu en ge fan i att klia dig natt i natt.

Gubben tar just nu andra passet i diskningen. Jag överdrev inte när jag sist skrev att diskberget va stort så vi diskar i omgångar nu.

Vädret idag är helt underbart så vi ska snart ge oss ut och busa med Bosse. Han får våra sista krafter för dagen, det är han värd =)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0