Lite otålig

Jag börjar bli lite otålig här nu. I början av veckan så ringde jag tatueraren för att fråga om hon fått mitt mail med bilder och om jag kunde få ett pris förslag. Hon hade sett mailet men inte hunnit kolla så noga än, skulle svara mig om någon dag. Det är nu torsdag och ännu inget mail. Vet ju att dom är överbokade jämt men jag skulle behöva ett svar så imorron får jag ta och ringa igen om inget mail hunnit komma, ska ju dit på måndag.

Men jag är även väldigt glad. Idag fick jag äntligen tjötat med kära Malii om livet som nybliven mossa. Jätte kul att allt är bra.

Sen ett stort grattis till kära Ida som igår födde en dotter. Så kul det här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0