Sista kvällen med gänget

I måndags va min sista dag på skolan. Dagen va full av möten och fika. Av min a-lags ledare fick jag jordgubbs bubbel, en annan bjöd på lunch hemma hos sig och sedan bjöd chefen på tårta. På kvällen va vi några som samlades på rovön för grillning och party. Det blev lite väl mycket party för min del och jag blev även sönder biten av dom äckliga små blodsugarna. Att ramla på ett galler och skrapa upp knät hann jag också med =)










Jag har tagit semester dom få dagarna som jag har kvar av anställningen. Efter detta väntar stjärtförmedlingen och så är man en arbetslös nolla igen. Det här är inte alls kul och det va en sorglig dag i måndags. Jag är inte på topp just nu och kan verkligen inte njuta av att va ledig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men fy vad tråkigt med jobbet :( Hoppas att du snart hittar något nytt. Aj aj, det såg inte roligt ut på ditt knä, det får ta det lugnt på fyllan ;) Puss på dig!

2010-06-23 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0