Bröllopet

Jag har nu kollat igenom mina bilder och till min besvikelse så hade jag inte så många bra bilder. Jag har blivit så himla skakig på sista. När gubben lånat mobilen blev det bra kort.

En annorlunda bordsplacering. Kan ni gissa vilka som är för mig och gubben?
Är det så uppenbart vad jag är?

 

Brudparet

 

Brudparet, i en lite bättre kameravinkel.. kanske.

 

Här är toppen på en toppen tårta.

 

På tal om annat så är jag hemma idag med. Min mage och jag är inte vänner än. När jag tjöta med mossan igår så sa hon att när man är vinterkräksjuk så ska man va hemma 48 timmar efter att man blivit frisk så att man inte smittar längre. Tur jag har börjat sanera här hemma, hoppas verkligen att inte gubben får detta. Detta önskar jag bara dom jag inte tycker om =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0