Frölunda

Inatt sov jag ganska oroligt igen och vakna upp efter 10, jätte svettig. Sitter nu och äter godis till frukost, känner mig för lat för att göra i ordning något annat.

Gårdagen bjöd på fullt ös men den va riktigt bra. Vi började med en tripp till Ikea där jag lyckades fynda lite faktiskt, det blev dock inga madrasser för dom hade bara fattiga. När jag hade kommit hem igen så kom Sarah och Lucas på besök. Hann dock bara se dom nån timme för sen åkte jag inte till stan för en fika med Andreas och Anna. Va så längesen jag såg Andreas så det va riktigt trevligt. När vi kände oss nöjda där så tog jag vagnen till Bobban dit även Malin, Madde och Ida kom. Det va helt underbart att träffa dom igen, saknar snacket och skrattet! Både Malin och Ida hade 2 riktigt fina magar, dom passade i det och jag fick även känna Idas mage sparka =) Tack för en bra dag!

Idag är det något lugnare. Ska när jag orkar in i duschen och göra mig klar för dagen. Ska träffa Sarah och Lucas senare så jag ska försöka lura med dom till torget en sväng. Sen blir det middag med familjen, potatismos och kassler som jag har beställt och längtat efter. Ikväll har Magnus bjudit mig på Frölundamatchen, Vip också. Hade faktiskt tänkt att gå på Frölunda nu när jag va nere men det blev aldrig av och så hände det här. Tackar tackar, jag längtar tills ikväll! =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för igår gumman :) Det var verkligen riktigt roligt att träffa dig! :D Var så skoj att lilla Skrutt sparkade dig i handen också hi,hi. Puss o kram!

2010-03-09 @ 13:33:11
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0