Hejdå Götet!

Jag har gjort samma misstag som sist, jag har stressat alldeles för mycket så att magen rasa. Att jag aldrig lär mig för det är ju inte trevligt. Man vill för mycket helt enkelt.

Tisdags kvällen i Scandinavium va helt magisk. Trotts att Frölunda förlorade med 2-1 så kunde jag bara njuta av stämmingen och av spelet. Sen att vi hade Vip platser och va 20 m från baren gjorde det ju inte sämre precis. Det där skulle jag lätt kunna vänja mig vid. Jag ville inte att kvällen skulle ta slut men tyvärr gick hockeyn väldigt fort så vi fortsatte kvällen på stan ist. Efter ett x-antal öl va jag hemma igen, mycket senare än tänkt men det va det helt klart värt det! Tack Magnus!

Gårdagen va jag med Sarah, Lucas och Madde på något lekland i Sisjön. Där hade vi riktigt trevligt och det bästa av allt va maten, helt kanon! När vi hade stressat där ifrån så mötte jag upp Linda på torget. Tyvärr hann vi inte ses så mycket men det blev en stund iaf. Resten av kvällen blev mycket lugn i soffan med mossan. Det va behövligt.

Snart ska jag iväg till GrafiX och hälsa på. Det ska bli kul att se hur dom har det nu, tror det va ett årsen jag va där sist och sa hej. Mossan skulle sluta tidigare från jobbet idag så vi får några mer timmar tillsammans så jag ska inte stanna där så länge.

Vi ska ha en familjemiddag senare innan det är dax att ge sig av till Lödöse och sista natten innan avfärd tidigt på fredag morron. Som alltid är det väldigt blandade känslor att åka hem igen. Man kommer nog alltid va lite splittrad när man har 2 hem, man är aldrig riktigt hel på något av ställena. Ska dock bli helt underbart att få krama om mina gubbar igen som jag längtar jätte mycket efter.

Tack alla för denna gången! Massa kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0