Hmm..

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med jobben, vilket blir det? Har suttit i a-kassans telefonkö ett jävla tag utan att bli något klokare eftersom ingen svarar. Jag måste få veta hur allt ligger till med mina a-kassa dagar men när man ringer dom blir det så här: Du får 3 allternativ, alltså tryck in 1, 2 eller 3. Jag tyckte 3 passa bäst så jag tryckte där. 1 samtal före. WOW, kanon tänkte jag. 10 min senare är det min tur och då säger kärringen att jag ska trycka på knapp 2, inte 3. Jag trycker knapp 2, 4 samtal före men 20 min senare blir jag bara bortkopplad. Skriker och svär men jag ringer upp igen. 6 samtal före. Dra åt helvete!

Jag är hemma idag med, magen är något bättre men inte alls bra. Jag är rastlös.

Kommentarer
Postat av: Stina

Fyyyfaaan vad jag hatar sånt! Det borde vara lag på att ha ett knappval så man kommer till telefonist gällande allmäna frågor eller liknande! >:O Jag trasslade bort mig i Apotekets knappvals-helvete igår.. Var helt jävla omöjligt att komma till en människa. >:[

2010-03-03 @ 07:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0