Jag behöver fredag!

Att komma tillbaka och jobba efter en semester är aldrig lätt, man behöver fan semester från semestern. Denna veckan har vart tung så tack för fredag!

Vi slutade lite tidigare idag vilket va huuur gött som helst. Fick jag komma hem och pussa på Bosse som jag gjorde mig ovän med imorse. Hade dåligt samvete hela dagen för att jag hade gapat på han så därför blev jag extra glad över att se han så glad över att jag kom hem.

Efter att jag njutit av min redbull ska jag dammsuga bort allt jävla hår. Hatar denna tiden på året när all vinterpäls ska av. Dammsugar fan måste helst fram varje dag.

Jag är lite aggressiv idag men jag vet egentligen inte varför, kanske för att dagen börja så dumt. Min handledare satt och skratta åt mig i bilen när jag svor över alla som inte kan köra bil. Varför är man alltid själv bäst på allt? =)

Ha en skön helg, det ska jag ha. Bröllop imorron ju!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Det är för att du är bäst helt enkelt ;)

2010-03-21 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0