Kräksjuk

Man vet att man har ett risk jobb när man jobbar på skola.

I måndags när jag åkte iväg till jobbet så kände jag mig lite lätt febrig och yr. Väl på jobbet blev det värre och efter att jag tvingat i mig ett äpple i hopp om att det skulle bli bättre fick jag skynda mig på toan och spy. Efter en bra tanke om att åka hem igen fick jag vänta ca 10 min på parkeringen innan jag kände att det va okej att börja åka, men efter lite mer än halva vägen måste jag stanna för att spy ännu mer. Fy fan vilket helvete att må dåligt och köra bil. Aldrig mer! Blev kvar på vägen i säkert en halv timme innan jag kunde fortsätta hem och spy. Jag fick verkligen inte behålla något utan spydde hela tiden under hela dagen. Tror aldrig jag har vart så kräksjuk innan och det har tagit magen 2 dagar att "reparera sig", men imorron blir det nog jobb.

Gubben har helst inte velat va nära mig men har han tagit väl hand om mig ändå, så förutom spyor så har det inte hänt så mycket. Bröllopet va väldigt vackert och festen bra. Bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fruktansvärt! Stackars dig :( Det är ju det värsta man kan ha! Kan tänka mig att du haft ett helvete dessa dagarna :( Hoppas att du känner dig mkt nu. Puss och kram!

2010-03-24 @ 13:41:22
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0