Möhippa

I lördags hade vi en heldag för Rebecca som om några veckor ska stå brud.
Vi samlades istan dit hon kom med ögonbindel och ovetande om vilka fina kläder hon fått på sig. Sen fick hon några uppdrag som skulle göras.



Efter det va dax att åka hem och byta kläder, duscha osv. På eftermiddagen hade vi en ny samlingsplats och gick därefter till Calles för att käka en god middag. Maten va jätte bra där, aldrig vart där förr. Det blev även en hel del sprit.

När vi hade käkat så blev vi hämtade för att åka iväg till slutfesten. Där blev det några bortfall men vi hade kul ändå. God snopptårta och lite sexualkunskap.





Efter att ha sjungit SingStar allt för många gånger. Jag vann föresten för jag kom sist, jämt! Så va det dax att avsluta kvällen och min söta gubbe som hållit sig vaken kom och hämtade en lite för full mig.

Idag är jag hemma från jobbet men kass mage. Något samband tro!?

Kommentarer
Postat av: Malii

mmm den tårtan såg smaskens ut=P

2010-03-01 @ 15:58:42
URL: http://maliij.blogg.se/
Postat av: Eva

Vi hade kul....

2010-03-02 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0