Myshelg

Ja då va man hemma igen, känns fortfarande lite konstigt att säga hemma till Norrland också men man är ju aldrig riktigt hel på någon av platserna.

Resan hem gick bara fint, ca 14 timmar. Va lite grinig över att dvdn sluta fungera bara. Väl hemma möts jag av en glad gubbe och kanske ett ännu gladare troll. Trodde nästan han skulle va sur på mig för att jag vart borta, men det va han inte alls.

Gubben hade till min hemkomst storstädat och gjort det jätte fint hemma. En helt underbar överraskning möttes jag även av. I trappan hade han gjort en välkommen hem skylt och på bordet stod en bukett med tulpaner. Tack underbara gubbe, så kul att komma hem.

 


Jag saknar redan så många där nere. Har lite dåligt samvete att jag inte hann träffa alla och dom jag träffa såg jag så lite av. Det får tvärr bli så dock när man inte har så många dagar på sig. Tack alla för allt.

Idag har jag tvättat hela dagen och gjort om i min klädkammare. Undra om jag har för mycket kläder eller för liten klädkammare? Jag fick ju shoppat en hel del i Götet men jag tror ändå på det sista allternativet =)

Jag sov jäkligt gött inatt iaf vilket jag inte har gjort på några dagar. Gubben hade köpt hem nya madrasser och bäddat rent. Underbart!

Snart är det dax för "bögafton" här hemma. Det innebär Melodifestivalen, kex, ostar, drinkar osv.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad gulligt av din gubbe att köpa hem blommor och "skylta" för dig :) Tack själv för allt, var så himla roligt att träffa dig. Hoppas att det blir snart igen! Puss.

2010-03-17 @ 12:02:18
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0