Resan

Idag är det andra dagen som jag vaknar upp här. Inatt sov jag lite oroligt, kan bero på att jag fick en hel säng för mig själv.

Resan ner gick bara fint. Jag hade baksätet för mig själv och dvdn i knäet. Hann kolla dom 2 första skivorna från Sex and the city boxen. Inte haft tid innan så perfekt. Vi framme runt 10 och hemma i Frölunda runt 11.

Igår hade vi en jätte mysig dag. Jag va med mamma, Sarah och lilla Lucas hela dagen. Han är en sån underbar unge! Dom visade mig nya Torget och lite imponerad blev jag nog. Vi shoppade.. massa!

Jag kan dock inte förstå vem som kommer att vilja bo i dom nya husen där? Det är ju ingen fin utsikt precis. Tänk att vakna upp och sätta sig på balkongen med en go frukost och se ett stort jäkla tak. Eller alla sketna fyllon. På tal om sketna fyllon så dröjde det ju inte länge innan den första kommer fram och ska hälsa och tjöta ihjäl en *suck*.

Idag ska jag strax iväg till Ikea med gubbens familj, hoppas verkligen på att hitta billiga men bra madrasser där ist. Sen ska jag träffa syrran med Lucas som ska lära mig hur dom nya 100 korten fungerar. Med risk för att låta uråldrig: va det inte bättre förr!? På eftermiddagen blir det iaf fika med Andreas och Anna på stan. På kvällen ses vi hemma hos Bobb! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0