Ses snart!

Jag vet inte varför men jag har pirr i magen inför imorron. Egentligen så är det ju inga konstigheter så jag fattar inte varför. Det kanske är för att det va ett tagsen man va nere nu och att man längtar så mycket efter alla. Jag vet iaf att det kommer kännas sjukt konstigt att fara utan gubben, som jag kommer sakna som en tok!

Har nyss vart och handla dricka och godis inför resan, mobilerna ligger på laddning, likaså dvdspelaren som får hjälpa till att döda lite tid. Kommer bli en lååång resa!

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Välkommen hit gumman :) Hoppas verkligen att du har tid att ses för det var ju flera år sedan vi sågs. Kan ju snacka med Malin också så kan vi ses tillsammans :) Kramar!

2010-03-05 @ 17:25:12
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Gubben

SAKNAR DIG!

2010-03-07 @ 12:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0