Äntligen helg

Vi har haft jätte fint väder hela veckan, men inte idag. Idag är det lite kallare och solen syns inte riktigt till, typiskt.

När jag kom hem från jobbet igår så slog jag mig ner på balkongen som jag för övrigt bor på när det är så gött väder. Jag satt iaf där och dränkte mig i svett när jag prata med en vän i Götet som va fast i bilen mitt under ett åskoväder, lät så himla mysigt och konstigt att höra på det när man själv satt och sola.

Jag har fått lite färg nu på min bleka kropp och känner mig så mycket mer fräschare. Gött att man kan sitta så mycket ute, på jobbet som hemma.

Igår va hela familjen med Linda och lille Lukas i Bergsbyn och smällde i oss deras stooora och berömda mjukglassar. Fanns inte en chans att man orka äta upp en sån själv. En liten glass är ca 2 dm hög.

En glädjande nyhet är att kära Malii födde en fin och välmående son den 20 maj. Ett stort grattis till hela familjen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0