En bättre dag

Även om jag slutade halv 5 idag så har tiden gått fort. Det har vart fullt ös men ändå så har jag hunnit få en hel del sol timmar. Ibland har jag ett riktigt bra jobb när man bara kan sitta ute och må bra.

Just nu är gubben iväg för att träffa en ev köpare till Volvon. Jag sitter här hemma och håller tummarna stenhårt för det hade vart helt underbart om vi kunde få iväg den nu.

Vad gäller min odling så va det falskt alarm med det gröna, det va något helt annat grönt. Tänkte väl att det gick lite väl fort. Hoppas dock på att se resultat snart för det hade vart kanon för mitt självförtroende att jag lyckats med denna konstighet ^^



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0