En bra dag

När jag vaknade imorse så mådde jag ganska bra med tanke på omständigheterna, det gick rätt hårt till igår. Kvällen va trevlig men maten kunde vart bättre. Hela kvällen va planerad med en massa lekar. 40 plusare kan röja hårt. Jag blev hämtad av min kära gubben runt halv 1 och då va det många kvar. Kul kväll.

Så imorse efter att jag fått i mig mina chili cheese som min bakismage skrek efter så blev jag människa igen. Vi packa bilen med hund och Linda för en sightseeing i små byarna utanför stan. Det är faktiskt sjukt vackert här nu när allt börjar bli grönt.

Runt 4 tiden kom Krille och Elin på besök med sin grill. Typiskt nog så började det att regna efter att hela dagen hade vart kanon. Men men gubbarna lyckades grilla en riktigt god middag. Elin bjöd på hembakade mums mums. Dom va häftiga.
Medans vi vänta på att grillen skulle svalna så tog vi en sightseeing till. Jag tycker det är skoj att åka runt och kolla så jag klagade inte.

Snart väntar soffan och choklad.

Idag har det vart en riktigt bra och fullspäckad dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0