Ledig

Idag fick jag lite oväntat men väldigt välkommet en ledig dag. Jag tog mig en lagom sovmorron men jag gick inte upp utan låg kvar en bra stund och gosade med Bosse. När vi ätit frukost tog vi oss en timmes promenad runt området. Synd på det åter igen tråkiga vädret bara. Ryktet säger dock att det ska vända lagom till helgen, jag håller tummen.

Idag va det meningen att jag och gubben skulle börja springa. Vi har tummat på att köra en runda några gånger i veckan men har inte kunnat än för att det vart snö i skogen. Men så idag typiskt nog så är vi fullbokade hela kvällen. Gubben får kanske iväg bilen, han har bokat träff med en och jag ska på spa-party hemma hos några vänner. Ska bli kul och se vad det riktigt är för något. Skogen får vänta tills imorron ist.

Har även mailat iväg bilder till tatueraren, mindre än 2 veckor kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej gumman!

Tack för att du höll mig sällskap senast :-)

Åh spa-party det hade varit skönt. Vad är det för tatuering du skall göra? Puss puss

2010-05-26 @ 13:08:15
Postat av: Mig själv

Denisé: Det får du se när det är klart =)

2010-06-03 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0