Lördag

Idag har det varit en riktig vårdag här uppe. Har nästan varit för varmt att ha jacka på sig. Under eftermiddagen har vi suttit på balkongen och solat, helt underbart!

På förmiddagen va vi på bil och mc utställningen. Det va ungefär som på Elmia men 10 gånger mindre. Bilarna från tidigt 20-tal va klara favoriter för mig. Hoppas på att få åka i en sån en dag.

Kvällen blir lugn med Mario och whiskey. Perfekt!


Det har egentligen inte hänt så mycket här på sista. Jag har mest jobbat, skitit och sovit. Antar att det blir så ibland.

I fredags hade vi dock besök på skolan från ett band som heter "The one with". Dom är festivalklara och ville göra lite reklam för sig. Det va inget större fel alls, ett gäng fina pojkar och med en bra röst. Kanske lite enformiga men akustiskt kan lätt låta så.

Igår såg vi förresten en jätte äcklig film. Den hette "Närkontakt- The fourth kind". Grejen är att jag tror stenhårt på sånt. Kan kanske bero på att jag själv blev bortförd av aliens när jag va liten. Dom har låtit mig vara i några år nu. Måste bero på att jag kan lukta riktigt illa ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0