Min första odling

Här håller sommarvärmen i sig. Jag vakna dock till lite grått men nån timme senare har man strålande sol och 20 grader, minst. Detta är första sommaren vi kan njuta av en balkong så den utnyttjar vi till max när det är så fina dagar. Just för att det är min första balkong så har jag gjort den lite sommar fin med en första balkongblomma. Jag har även fått en stooor kruka av svärmor där jag idag plantera sockerärtor. Jag håller alla tummar jag har för att det ska bli något. Inte bara för att jag älskar sockerärtor utan just för att detta är min första gång jag kan göra något sånt här =)




Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad mysigt :) Lycka till med odlingen gumman. Puss.

2010-05-17 @ 21:10:30
Postat av: Sarah

Har med en sån som du har på första bilden, fast en rosa :D Haha

2010-05-18 @ 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0