Överraskning

Min gubbe är så himla go! Jag kom hem efter han från jobbet idag och när jag skulle ut på balkongen för att kolla till min odling så ligger där ett litet paket till mig. Asken va från Guldfynd och innehöll ett par rosa diamant örhängen som jag spanat på för en tid sen. Tack snälla bästa älskade gubbe!

Det va dock inte den enda överraskning jag fick, i min odling så såg man att det börjar sticka upp lite grönt på vissa ställen. Blev jätte förvånad att det redan börjar hända saker i jorden men kanske ännu mer förvånad att jag kanske har lyckats. Ska inte ta ut något i förskott dock, jag får vänta och se.

Att jag fick sådana här överraskningar just idag är helt otroligt och det värmer verkligen för jag har inte haft en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Denisé

Ni är som gjorda för varandra gumman!

Önskade bara att ni bodde lite närmre :-)

Hälsa familjen

Puss och kram

2010-05-19 @ 18:02:25
Postat av: Ida

Vilken gullig gubbe du har :) Ni verkar ha det så fint tillsammans, glad för eran skull :)

Grattis till din lilla odling, fortsätt vattna och ge kärlek så ska du se att det kommer att gå bra :) Pöss!

2010-05-20 @ 07:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0