Plugga?

Idag jobbade jag bara halvdag för jag skulle till Universitetet för att höra lite om en utbildning. Imorron kommer jag att skicka in en ansökan till Kalix Universitet.
Jag vill egentligen inte plugga men ska man få ett ordentligt jobb idag så är jag nog så illa tvungen. Utbildningen är behandlingsassistent med inriktning mot bla. behandlingshem och kriminalvården och är på distans.
Jag tror inte jag kan begära bättre om jag väljer plugg. Man får ju se om man kommer in ens och om man då kommer att tacka ja. Sista ansökningsdagen är den 15:e så jag är verkligen ute i sista sekund.

Jag får se vad sommaren kommer att ge mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det verkar vara en rolig och intressant utbildning :) Tycker absolut att du ska söka och sedan isåfall fundera på om du vill eller inte :) Kram o puss.

2010-05-10 @ 15:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0