1:a advent idag då

Idag skulle gubben ha kört en massa skoter med Krille men han fick tyvärr problem med släpet så jag stanna kvar en stund ist. Det va först meningen att jag skulle "övningsköra" lite innan bara och sen åka hem med trollet men ist blev det en kort sväng för oss båda. Det är så jävla kul att köra skoter =)

Idag har vi plockat fram lite advent här hemma. En stake, en stjärna och en snögubbe. Vi har tyvärr inte så mycket julsaker än men vi försöker samla på oss lite mer och mer för varje år.
Vi köpte även en plastgran som får duga i år, den ska vi la ända inte lyckas få dö på? =/

Jag skulle vilja haft mig någon julgardin, är det någon som vet vart man kan köpa billiga sådana? Dom behöver bara va röda med någon tomtejävel på, vi är inte så brydda.

Ikväll blir det adventsmys med glögg, lussesniglar, pepparkakor och annat onyttigt. Mumma.

Vi hade förresten tänkt ta flyget hem för att spara in 2 dar eftersom vi inte får allt för många dagar där nere. Men det kan vi ju bara glömma för SAS ska ha 10 500 kr för besväret så det blir till att packa in sig i bilen.. som alltid. Man kan ju alltid kolla i sista minutern om man har någon tur då, men allt ska gå enligt planerna först som sagt.

Kommentarer
Postat av: Elin

10500?!?!?! Det var ju inte lite sinnessjukt! För båda två då eller?

Vi måste ju ta nån tur i vinter då du och jag kör skotrarna och låter gubbarna åka bakom! ;)

2010-12-01 @ 20:45:35
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: Japp det är priset för oss båda. Sinnessjukt.

Att ha gubbarna bakom va en perfekt idé. Hoppas på att kursen drar igång snart bara.

2010-12-02 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0