Baby´s home

Idag har vi hämtat hem den nya älsklingen till våran samling och det dröjde inte många minuter efter att vi kommit hem med den tills den första klunken låg i våra magar.
Som barn på julafton =)

Betyg:
När vi öppna den så trodde jag att jag skulle bli besviken för jag kände ingen omedelbar röklukt (den ska ju ändå vara världens rökigaste) men efter första klunken blev jag glatt överraskad. Smaken va ganska mild dock men röken låg kvar en bra stund och som en gammal rökare ville man nästan blåsa ut röken.. haha.

Den är värd sina pengar!



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag TOTALT älskar ditt sätt som du beskriver saker och ting :) Du är så söt! Vad roligt att ni är nöjda med ert köp hihi. Pöss.

2010-11-15 @ 21:15:08
Postat av: Mig själv

Tack Ida vad go du är =)

2010-11-16 @ 14:04:25
Postat av: din Madeleine

Fäään, jaja det blir väl bara att investera i en sådan när dyra julen é över :)

Puss

2010-11-16 @ 23:57:42
Postat av: Mig själv

Madde det gör du fruktansvärt rätt i. Annars kan du ju alltid komma upp och smaka ;)

2010-11-17 @ 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0