En bra måndag

Jag vet att jag har låtit lite deppig på sista men det har varit så därför att jag har varit lite deppig. Vet egentligen inte varför, ibland blir det bara så. Men jag vet att jag har haft en sjuk hemlängtan så kanske därför, vet ju inte säkert när jag kan åka ner nästa gång. Man får inte många soltimmar så här års och det spelar också en stor roll men idag fick jag lära mig att man kan klara sig på 30 min dagsljus och även pasta och ljuschoklad. Men jag vet inte.. jag behöver nog mer dagsljus än så. Jag vet iaf att jag vill ha mer dagsljus än så.

Idag va det dax för en ny date med min jobbcoach och det känns verkligen bra att vara där. Vi kan sitta i timmar och bara tjöta men ändå få en massa gjort. Hon är verkligen vad jag behöver och hon är bra. Hon är min nya Lena som jag en gång i tiden har mycket att tacka för. Man blir så glad av sådana männsikor =) Jag tror allt kommer att lösa sig och det kommer att bli med hennes hjälp.

Idag fuskade vi och käka slisk till middag, jag skyller på att det är så fruktansvärt kallt ute idag, -9 just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0