Fullt ös idag

Idag gick jag upp med gubben för att med Bosse söka skydd hos svärföräldrarna, det är nu våran tur att få elementen och dom ursnygga rören.
Kan säga att vi lever i ett kaos just nu, alla möbler är i mitten och dom har lämnat så mycket skit och vertyg efter sig att man får se vart man sätter fötterna. Eftersom dom ska ha en heldag här imorron också så brydde jag mig inte om att städa så noga, drog bara dammsugarn över det värsta så man inte blir helt svart om fötterna.
Jag vet att jag brukar klaga en hel del om detta men idag orkar jag inte mer än så här, det känns faktiskt mest bara gött att det imorron är över med bara några efterbesök/koll längre fram. Storstädning kommer det dock att behövas.. hurra!

Idag hann jag även med ett besök hos min jobbcoach och jag gick dit helt utan känsla för att vara öppen för nytt. Jag gick dock där ifrån med en bra känsla vilket inte är ofta när man har med såna typer att göra. Jag tror att jag fick en som är skapt för mig, det är iaf mitt intryck efter första besöket. Jag är tom lite hoppfull inför vad komma skall.. det är kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0