Fylleblogg

Kvällen har vart hyffsat ok men på slutet så fick jag nog. Helt plötsligt så skulle alla hem samtidigt och "vakterna" (som sög balle) hade ingen som helst koll, det va kaos. Långbenta blonda bimbos trodde dom hade förtur men glöm det du dumma jävel.  Jag kan inte bo bland så intelligensbefriat folk, det tar emot. Vad du än tror att du är så flytta ca 60 mil söder ut där det kanske betyder något.

Ikväll har vi firat Linda men tyvärr så spåra kvällen ut det sista den gjorde men det gör det alltid om man går på station. Hon fick sig iaf en present som jag hoppas att hon uppskattar. Vad hon fick: rimmet lyder: Följ nu råd från Martin Timell att göra det alldeles själv ikäll, Då kan du köra och tuta och själv bestämma när du ska sluta. Vad kan det va? Hihi.

Nu orkar jag inter mer ikväll. Men komiskt nog blev jag bjuden på årets nyårsparty av en bög ikväll och han bjöd på en drink. Jag kunde tydligen inte stava mitt namn tydligt men ingen ska behöva lida för det. Han skulle ringa mig. Är jag så viktig helt plötsligt? Nej jag tror inte det va! Jag är bättre än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0