Ja mer snö!

Nu har det snöat konstant i ett dygn men det va runt nollan ett tag så jag va lite rädd för att det skulle komma regn ist men vi klarade oss. Snön har även börjat packas nu så det blir nog premiär tur med skotern på lördag =)

Bosse är lika tokig som vanligt och ska bara busa och rulla sig i snön så att han glömmer av att göra sina behov och därför piper så fort han kommer hem. Han vill ut på en gång igen och säkert återigen glömma göra i från sig. Man kan inte bli arg på han när han är så söt men lite mindre pip hade jag inte klagat över.



Jag är jätte glad över min söta mössa som jag köpte i Skottland, den kommer att bli favoriten nu i vinter, den är underbar kan jag lova. Jag får bara stå ut med att jag ser ut som 12 i den, men söt är jag iaf =)



Just nu är det några tappra själar som går runt och skottar utanför allas dörrar. Ett riktigt bra jobb gör dom också för våran dörrmatta ligger kvar. Tack tack!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fin du är gumman :) Kram o puss.

2010-11-13 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0