Just nu

Nu har vi också fått snöoväder men ingen är gladare än Bosse och jag. Håller detta i sig och får stanna så kan jag äntligen börja köra skoter i helgen och tro mig att jag kan behöva övningsköra lite innan kursen drar igång. Jag undrar föresten när det mailet ska komma?

Bosse är helt jävla galen i snö och eftersom dom inte har hunnit skotta undan något så hade vi 1-2 dm att plumsa i nyss. Det enda dumma är att man kan inte ha haltin på han för i detta läget så kan han skada sig lätt men har jag den inte på han så flyger jag efter han. Lite knepigt. Vi fick iaf busat lite och en stund va det lite väl våldsamt för jag fick en huggtand rätt in i handen. Det gjorde ont men jag får skylla mig själv som eggar upp han. När jag skulle skotta undan massa snö här utanför så man kan komma in genom dörren så hjälpte Bosse till på sitt sätt. Han är för söt =)





Nu ska jag se på Ett päron till farsa firar jul. Jag blir alltid så glad av den och kan se den huuur många gånger som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0