Kroppen känns gammal

Jag har under dom 2 senaste dagarna fått känna på hur kroppen kommer att bli permanent om några år. Jag har jätte ont i svankryggen och sen från knäna ner till fötterna så att böja sig ner och ta på sig ett par skor är ett helvete. Jag fattar inte vad jag kan ha gjort för inget ovanligt har hänt det bara började innan jag skulle gå och lägga mig förra natten. Denna natten fick jag knapra piller för att kunna somna och komma undan smärtan. Ruggigt!

Idag har nu äntligen kommit lite snö på marken igen och jag säger äntligen bara för att det är så jäkla skitigt ute så nu slipper man det iaf. Sen hade jag som sagt gärna hunnit övningsköra lite skoter innan kursen drar igång så mer snö nu!

Ikväll ska vi hem till Jenny och Gustaf igen, det är nämligen födelsedagstårta där ikväll och det kan man ju inte tacka nej till.

Sen en STOR känga rätt upp i %&¤#% till a-kassan som stängde kl. 12 idag när jag ringde ca 12:10. Nu får jag vänta ytterligare dagar innan dom ynka kronorna kommer. Fy skäms!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja Marie, vi börjar komma till åren. Denna kroppen é inte heller nåt att hänga i julgranen. Värk både här och där.

Igår när jag skulle gå av bussen vek sig knät så jag flög rätt ut på alla fyra. En snäll kille hjälpte mig att plocka upp det som flög ur väskan medan jag tackade och sa att "de é lugnt". Lugnt, de va det sista det va. Faaan va ont ja fick, men ja höll god min och halta därifrån. Inombords höll ja på att bryta ihop.

Snart é de väl dags för rollator och permanentat hår...

Saknar och älskar dig!!!

Puss

2010-11-06 @ 15:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0