Så sjukt mycket snö!

Idag hade vi tänkt att fara och släppa Bosse där vi alltid brukar gå för det va ett tagsen sist. Vad vi inte hade räknat med va all snö som kommit och att ingen plogar där. Först fick vi skotta en parkering åt bilen och sen fick vi plumsa ut i snön men vi vågade inte släppa Bosse lös för han försvann. Jag skojar inte när jag säger att det va ca 1 meter pudersnö och det gick upp över midjan på oss. Gubben gjorde en gång så Bosse kunde få springa fram och tillbaka till oss och han hade roligt iaf. Han älskar ju snö =)





Ikväll ska vi försöka att hålla oss inne så mycket som möjligt för det snöar fortfarande massa och det blåser en hel del så det är kallt.

Vi har även en ny plan och den lyder så att vi nu planerar att åka hem till Götet mellan jul och nyår ist om allt går enligt våra planer, så preliminärboka en dag åt oss då gött folk.

Kommentarer
Postat av: linda

JAAAA!!!!!!! Det var det bästa jag hört på länge. Vad mysigt det ser ut med all snö föresten!

2010-11-27 @ 22:30:31
URL: http://linda-madeleine.blogspot.com
Postat av: Ida

Men JÄVLAR vad mycket snö alltså hahahaha :D Har aldrig sett så mkt! Åååååh vad roligt att ni kommer hit, jippi :) Du måste ha en stund över för att träffa mig och min lilla sessa, GUD VAD ROLIGT :D Pöss o kram!

2010-11-27 @ 23:20:27
Postat av: Maliii

Det låter mycket bra! Då önskar jag mig iallafall två dagar! EN hemma hos mig och lilleman med er och en ölhävarkväll nånstans hehe pöss!!

2010-11-29 @ 13:42:51
Postat av: förresten vad mycket snö! KUL!!

2010-11-29 @ 19:56:28
URL: http://mallij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0