Söndag

Ja gårdagen va som den va men alla verkar ha haft trevligt och det va kul att vi va så många och att alla kunde umgås, kvällen va ju faktiskt helt ok förutom när vi skulle hem. Men som sagt, man kan inte förvänta sig mer av det stället men jag va duktigt less på allt folk igår. Ego är ett bra ord.

Jag borde må jätte dåligt idag men det är ok faktiskt, tur jag tog några vatten ist för öl på slutet. Jag skulle aldrig ha tagit emot drinkarna jag fick, jag vet ju bättre.. egentligen.

Det stör mig att jag inte minns mer om den där snubben men nyårsfesten.. så jäkla lustigt. Inte för att jag tänkt gå dit men. Kanske lika bra att man inte alltid minns allt.. haha.

Ikväll blir det nog till att se någon bra rulle och ligga i soffan och fisa illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0