Tisdag

Igår när jag skulle hämta gubben så börja det självklart att snöa, massa. Det va ganska läskigt faktiskt och en gång fick jag sladd, men det va i ganska låg fart och då är det faktiskt ganska skoj. Men annars så såg man inga linjer på gatan och det va snörök överallt och man såg knappt vad som va vägen och diket.
Jag lyckades komma fram iaf och hämta hem gubben min, men han fick köra hem =)

Idag har jag vart hos min jobbcoach och det känndes bra som alltid. Hon är bäst för mig.
Det är ganska kallt idag ca -13 så det va inte så skoj att gå dit. När vi va klara så gick jag in till stan som är en liten kortare bit och tänkte ta bussen, för runt den tiden kostar det bara 13 kr att åka. Men här uppe går bussen en gång i halvtimmen så jag vänta inne på H&M och självklart gick jag inte där ifrån tomhänt. Jag har letat efter ett par mystofflor så det va självklart att dessa fick hänga med hem =)


Kommentarer
Postat av: linda

det var de gosigaste tofflorna!! måste leta på hm här... hihi!

2010-11-23 @ 16:27:44
URL: http://linda-madeleine.blogspot.com
Postat av: Ida

Gud vilka mystofflor :D Dom får du mysa och gosa i ordentligt hihi. Usch, du får ta det lugnt när du är ute och kör. Lät otäckt det där! Pöss.

2010-11-24 @ 22:28:47
Postat av: Magda

Ja det hade varit trevligt att ses! Men jag är som mest strandfast här i Frostkåge eftersom vi bara har en bil och Krister jobbar. Och nu har/är det lite fullt upp med kalas, dop och lite annat. Men vi får försöka ses nån gång när jag har bilen och är i stan eller så.



Och du fina tofflor! Jag har ett par hel svarta med "päls" och bollar som hänger bak på dom som är köpa på H&M för ca 5 år sen.

2010-11-25 @ 10:55:01
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0