Tisdag

Idag är det också ganska kallt ute men jag ska inte klaga för det är bra inför skotersäsongen. Va nyss på facebook och såg att många vänner från söderut klagar över snön som kommit. Ni kan faktiskt få skicka upp den, här är den nu välkommen och gör nytta =)

Jag har suttit framför dumburken ett tag nu och försökt komma på hur jag ska skriva ett personligt brev till en jobbansökan. Försöker få hjälp från min jobbcoach för det är inte lätt, men inget svar än.

Nu är klockan snart 3 och det har redan börjat bli mörkt så dax att börja tända upp här hemma och göra kvällsmys. Skulle kanske behöva städa lite också. Brevet får vänta tills hjärnan är med igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0