Det snöar!

Ryktet stämde allt för bra, det har snöat i natt och det fortsätter även lite nu. Det är dock någon plusgrad så det är mest slask slask och slask som läcker in i mina skor.



Men Bosse är glad och ville inte hem, han älskar snön och är just nu väldigt glad men även arg på sin mamma som ville skynda sig hem. Vindarna är fruktansvärda idag med regn och snö som tar sig in överallt, tur jag har en underbar vinterjacka iaf.



Idag har "turen" kommit till vårat hus och snubbarna med rören är just nu inne i grannlägenheten och har väsnats sen kl 8 imorse. Behöver jag säga att både jag och Bosse är less. Men men det blir la våran tur snart. Underbart om jag inte hinner bli knäpp.

Kommentarer
Postat av: linda

Men shit... vilken tur jag hann hem för jag är inte redo för snö än... haha!! <3

2010-10-14 @ 12:27:05
URL: http://linda-madeleine.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Linda: Ja du valde verkligen rätt helg att komma hit, hade du väntat en till så hade du fått snö. Men den försvinner säkert när som helst.

2010-10-14 @ 12:50:35
Postat av: Ida

Haha usch då ;) Puss på dig!

2010-10-14 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0