Drömmar..

Det är inte gubblångt kvar tills jag fyller 25 ++ (hur många + spelar inte så stor roll) och det har fått mig att börja tänka på att även om siffran har stannat så gör inte åldern det och det är så mycket som jag inte har fått sett än.

Jag är jätte tacksam för våran resa genom Storbritannien i somaras att vi fick sett så mycket där. Att vi har besökt Stonehenge tex är något riktigt stort. Vi ska ju absolut tillbaka dit och utforska Skottland ännu mer, så mycket som vi missa just där. Jag har tex inte klappat "Nessie" ännu.

Vi är både väldigt sugna på att åka till USA och det som intresserar mig mest där är öknen (jag är dock väldigt rädd för wrong turn-"människor" som jag är övertygad om lever där). Jag åker mycket hellre till Arizona och får uppleva Grand Canyon än till New York och Frihetsgudinnan, visst hade det vart ganska häftigt att åka dit också men det står inte överst på listan. Tänk bara att få glida runt i en båt på Coloradofloden och se dessa mäktiga berg ovanför, kanske tom fiska lite. Jag tror på att man kan få ett mycket häftigare äventyr där ute och det skulle va en perfekt semester.

Nu fattas det bara lite pengar. Vann 25x2 kr på Triss så det är en bra början.. eller? =)

 

 


Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

2x25 är ju alltid en början ;)

Men, vad är wrong turn-människor?? Är det små gröna troll som bor ute i amerikanska öknen? änns som jag missat nåt där...

2010-10-05 @ 19:51:16
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: Har du inte sett skräckfilmerna med namn: wrong turn? Se den första filmen så kommer du förstå vad jag menar. Inavel folk skrämmer mig =)

2010-10-06 @ 13:36:18
Postat av: Elin

Nä... Kanske dags för en filmkväll snart då med andra ord? ;)

Fast inavelsmänniskor är ju i och för sig rätt scary

2010-10-07 @ 16:02:37
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: vi har den hemma och ni är välkomna hit för att kolla. MEN va beredd på att bli rädd.. haha.

2010-10-07 @ 19:17:28
Postat av: Elin

Great! Var ett tag sedan vi hade filmkväll! :D

Ja, jag är ju rätt lättskrämd, så vi får väl se om jag kommer sitta och blunda hela filmen.. haha

2010-10-07 @ 19:50:53
URL: http://storsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0