Fredag idag

Idag stanna gubben hemma för han är inte helt ok, men inte fick vi vila för det. Runt 7 börja den där jävla betongborren sätta igång och Bosse gick också igång då *suck*. Inte en lugn stund.
Nu har vi iaf fått veta att dom ska in här måndag och tisdag för byta av element och annan jävla skit. 2 dagar av kaos att se framemot. Underbart!

Jag kände iaf att jag behövde fly för att inte bli "The shining" knäpp så jag brumma in till stan strax efter 10. Nog för att det är löninghelg men att vid den tiden ha svårt för att hitta en parkering har nog aldrig hänt förr.

Jag fick iaf gått till optikern och fixat dom bruna brillorna som blivit lite lösa. Sen en tripp till H&M och självklart hitta jag massa fint men nöjde mig med en skjorta och en t-shirt. Riktigt fina fynd. På Bodyshop fick en ny brun ögonskugga hänga med hem. Fick även köpt mig en dyr men som ska va bäst ansiktskräm för torr/vintrig hy. Jag hoppas på mirakel. Nu är jag iaf nöjd och jag fick kylat av mig lite =)

Tog även en tripp till Coop och handla kött, bea och mögelost. Göttig myskväll sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0