Idag är det lite bättre

Här har det vart fullt ös hela dagen, en massa olika Bravida snubbar har vart här och kämpat och kliat sig huvudet. Varför vi inte har haft något varmvatten är tydligen ett jätte mysterium. Men efter mer än halva dagen så verkar det nu som att vi faktiskt har fått varmvatten, det är ostabilt men det är varmvatten iaf. Det behövs lite mer fix så jag hoppas på att dom dyker upp imorron igen, dock kan dom gärna få dyka upp lite senare än kl 7 som dom gjorde imorse.
Bravida får faktiskt ett lite plus idag, men bara ett litet.

När snubbarna va här idag så märker man verkligen skillnad på Norrland och Götet för ingen av dom va speciellt tjötglada. Saknar det där "snacka med främlingar tjötet". Ni vet vad jag menar. Mer tjöt åt folket i norr!

Ska strax ta mig ett efterlängtat och behövligt bad. Jag håller tummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0