Jag hade iaf tur att få gött väder idag

När gubbens klocka ringde vid 4 imorse så hade jag fortfarande inte lyckats somna. Det blev lite skevt men jag hängde på upp, knapra lite piller och när gubben gick la jag mig igen med en tidning. Någon timme senare lyckades jag äntligen somna men blev väckt vid 10 för att nu är det våran längas tur att få element. Jag förstår dock inte riktigt ordningen för dom är just nu inne i våra garnnars lägenhet på båda sidorna. Kanske att dom tar alla på bottenvåningen först då? Verkar iaf logiskt att dom kommer till oss imorron så vi får leva i kaos över helgen. Med våran tur kan jag inte se något annat.
När jag gick ut med Bosse så morra han åt den närmsta killen, jag undrar om vårat agg mot dom smittar av sig på han. Det är iaf 4 småkillar som jobbar men jag hör dom mest skämta runt, sjunga och ha rören mellan bena. En av dom tog upp något från marken och sa: om jag pillar med dom här så ser det iaf ut som att jag gör något. Respekt!

Det år sådana clowner man tydligen måste släppa in i sitt hem. Jag gillar det inte!

*sniff under armhålan* dax att duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0