Lite ordning bland kaoset

Min gubben är bäst, han har gjort en armbandshållare till mig så nu slipper alla ligga i trassel över hela byrån. Jag älskar den och jag älskar dig. Tack tack!




För övrigt så är jag fortfarande arg och fick imorse gå hem till svärföräldrarna för att duscha, tur att dom finns och att dom bor nära. Så nej.. fortfarande inget varmvatten och det läcker och är irriterande som vanligt.
Jag har hunnit samla på mig en massa fula ord som dom ska få höra kl 7 på måndag morron. Jag vet att jag gnäller men man kan faktiskt inte göra annat.

Idag har vi även bytt till vinterdäck, eller ja det va gubben som bytte medans jag satt i bilen med en bok =) Det är riktigt halt ute nu men ingen mer snö än iaf.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad fint :) Ett sådant ställ skulle jag också vilja ha hihi. Kramis!

2010-10-17 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0