Lite övervänt och en massa måsten

Just nu sitter jag lite uttråkad med datorn på ena knät och Bosse i det andra och lyssnar på gamla Katy Perry låtar, hur jag hamna där vet jag inte ännu. Idag har jag en massa måsten men när den lurvige ligger så gött har jag inte hjärta att flytta på honom. Det jag borde göra är: diska, dammsuga, bädda och när gubben kommer ska vi åka och fixa lite annat. Men allt detta är bra måsten för det ska va fint tills Linda kommer imorron. Jag är inte riktigt säker på vägen till tågstation men gubben säger att det är enkelt så jag får la lite på honom. När jag inte har kört så mycket bil på en stund så kan jag bli lite nervös inför en okänd väg, men det ska gå bra.

Det här kommer att bli en kanon helg! =)

Nu dax för dagens måsten.

Mys med Lindas Silka.
Våra busungar får leka en annan gång.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0