Måtte djävulen ta all fjärrvärme

Jag är så arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg !!!!
Med fjärrvärme kommer ni alltid att ha varmvatten. Jaha.. är det därför jag nyss fick raggaduscha i handfatet i iskallt vatten!?!?!?!? Mitt hår kan användas till att steka kött med men kan jag göra något åt saken??? Nej!!!

Vi kom hem till en svinstia och det tog oss en timme att städa efter grisarna och minst lika länge för att göra rent badrummet som va så vidrigt att jag fick gå ut. Bravida va inte mycket bättre än YIY, alla är grisar! Tror ni dom är färdiga än då? Nej! Kanske därför vi inte har något varmvatten för det är bara rör överallt där inne, en jävla rymdstation ser det ut som. Ska bli så fruktansvärt kul när resten av lägenheten blir lika fin.
Jag behöver ett bad efter denna dagen men det är tydligen för mycket begärt. Nu får jag gå och lukta illa och vem vet hur länge?!

Så här fin ser det ut just nu.



Jag som lämna en sån fin gnällkärringlapp.. höhö. Jag är less!



Svaret



Trevlig fredag. Jag mår illa och har skallebank.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jävla puckon! Puss på dig!

2010-10-17 @ 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0