På dåligt humör idag

Ett nytt företag skulle in här idag och jag blev lovad att dom skulle va här ca 12:00-13:00 så jag lovade Bosse en skogspromenad. När jag vakna så kolla jag ut genom fönstret och självklart så hade det börjat regna lite. Ok det får la gå ändå, på med gummistövlarna och vinterjackan bara. När vi gått en bit in i skogen så började det självklart att ösregna med inslag av snö och en bit framför mig går en lustig gubbe som tar samma väg som jag hade tänkt. Gubbar i skogen har jag fått lära mig att man ska akta sig för så vi tog en stig ut och gick området runt ist. Jackan höll hyfsat tät men mina leggings kunde man krama vatten ur och självklart blåste det gubbkallt. Jag började då bli liiite irriterad. Vi sökte skydd en stund under en fotbollsläktare men Bosse va så rastlös så vi börja traska igen.
När vi kommer hem så ser jag att dörren är upplåst vilket betydde att dom fortfarande va kvar och klockan va då halv 2. Jag väntar en stund utanför men eftersom vi båda frös så gick jag tillslut in. Irriterad som jag blivit går jag bara förbi han och slänger in mina blöta kläder i torkskåpet och sen söker vi skydd i sovrummet. Han stanna inte så länge efter det som tur va.
Så idag va jag lite barnslig men jag står för det.. =) Ett varmtbad va gudomligt efter den helvetes promenaden kan jag säga. Varmvatten är nu en lyx och jag kan inte klara mig utan det igen.

En blöt Bosse som spanar runt under skyddet.



Kommentarer
Postat av: Magda

Tack tack för din kommentar på bilden!! Han är verkligen jättefin =)



Men hur lång tid tar det för dom att bli klara hos er? Jag kan förstå att du är less, men tänk så´skönt sen!!

Kram

2010-10-21 @ 18:14:18
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad jobbigt att dom aldrig blir klara hemma hos er! Jag hade också varit arg som ett bi hehe. Gott att du fick dig ett varmt skönt bad sen iallafall :) Kram o puss.

2010-10-22 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0