Skoterns dag

Idag vakna vi tidigare än vi ville men eftersom det är skoterns dag idag så gick vi upp iaf och blev hämtade av Krille. Vi va överallt och det va faktiskt riktigt kul att titta runt och vi hitta massa fint att sukta efter. Nu när vi har köpt en egen skoter så är det genast sååå mycket roligare.
Jag har inte haft någon bra hjälm innan men kände att nu va det dax och jag hittade den perfekta som bara skrek mitt namn, givetvis är den rosa! Den va inte speciellt dyr, vi såg dom som va betydligt dyrare och vi hade också turen att få 10% eftersom det är skoterns dag. Ett riktigt fynd och jag älskar den och längtar faktiskt nu till säsongen börjar =)

Den är lite mörkare rosa än vad bilden visar.



Visst är jag het ^^



På ett av ställena vi va på så fanns det ett bord med info om skoterkurs så jag stanna givetvis och tjöta. Tro ni han blev förvånad när jag sa att jag faktiskt aldrig har buskört, det har nog aldrig hänt innan. Det verkade iaf kanon och eftersom jag tänkt ta kortet i år så ska jag strax skriva upp mig för kursen i december. Ca 2000:- för 3 dagar och på uppkörningen får man låna skoter där. Allt verkar ju väldigt bra så det ska bli kul men jag är redan nu nervös.. haha.
Jag hoppas jag hinner "övningsköra" en del innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0